close window

הוצאת דיבה ולשון הרע

הוצאת דיבה ולשון הרע - שירותי המשרד


"כל המלבין פני חברו ברבים כאילו שופך דמים" (בבלי בבא מציעא נ"ח עמוד ב').


תחום העיסוק המרכזי של משרדנו הוא הוצאת דיבה ולשון הרע, עורך-דין בן קרפל מייסד המשרד, נמנה על עורכי-הדין הבולטים והמוצלחים בדיני לשון הרע והגנת הפרטיות. מעל לכל בן הוא ליטיגטור שחי באולמות בתי-המשפט ונושם את הייצוג המשפט בשדה האזרחי; הישגיו המרשימים בניהול מאות משברים ועשרות רבות של תיקי לשון הרע בפני כלל הערכאות המשפטיות – הולכים לפניו.


עורך-הדין אדם קרפל, שותף במשרד ומעורכי-הדין הבולטים בדיני לשון הרע והגנת הפרטיות בישראל. אדם מייצג בכל הערכאות, מנהל משאים-ומתנים, מלווה את לקוחות המשרד (הפרטיים והעסקיים) ומצוי בקשרים ייחודיים עם משפיעני רשת ואנשי מפתח בשוק התקשורת המודרני.



משרדנו מעניק ייעוץ וייצוג משפטי לתובעים ונתבעים במספר ענפים של הוצאת דיבה ולשון הרע:


הוצאת דיבה במשפחה (בהליך גירושין): 

משרדנו מייצג תובעים ונתבעים בתביעות לשון הרע והוצאת דיבה המוגשות בבתי המשפט לענייני משפחה.


הוצאת דיבה בעבודה:

משרדנו מייצג תובעים ונתבעים בבית הדין לענייני עבודה בתביעות דיבה מתוקף יחסי עובד מעביד.


הוצאת דיבה באינטרנט:

משרדנו מייצג תובעים ונתבעים בשלל סוגיות המערבות דיני אינטרנט ובין היתר: תביעות במקרים של שיימינג בפייסבוק, שיימינג ברשתות החברתיות השונות כגגון: ווטסאפ, FACEBOOK ,TWITTER ,Linkdin טוקבקים, דואר אלקטרוני, פורומים, בלוגים וקבוצות דיון. למידע נוסף קראו על - שיימינג בפייסבוק.

כמו כן משרדנו מטפל במקרים של הוצאת דיבה ולשון הרע הנוצרות במנגנון השלמה האוטומטית של מנוע החיפוש גוגל. למידע נוסף קראו על - מחיקת תוצאות שליליות מגוגל.


הוצאת דיבה בתקשורת:

הוצאת דיבה שנרקמה והתהוותה בתכניות טלוויזיה, רדיו, עיתונים, מגזינים, מקומונים, אתרי חדשות 


תביעות דיבה המוגשות כנגד בעלי מקצועות חופשיים:

רופאים, ווטרינרים, עורכי דין, רואי חשבון, אדריכלים, מתווכים שמאים ועוד.


הוצאת דיבה היינו תחום מתפתח, הדורש מיומנות והבנה משפטית נרחבת בשל השינויים החלים בחוקים ובפסיקות של בתי המשפט השונים בתחום הוצאת דיבה ולשון הרע במדינת ישראל. על כן חשוב לפנות לעורך דין בעל ותק בתחום הוצאת דיבה ובעל ניסיון בהגשת תביעות או בהגנה על מי שהוגשה כנגדו תביעה. כדי להבין את הנושא יותר מומלץ לקרוא את מאמר על -תביעת לשון הרע.


יתרה מכך, בעת האחרונה אנו עדים לשינו מהותי בסכומים הנפסקים בכלל הערכאות בתביעות שעילתן היא הוצאת לשון הרע המוגשות לפתחם. משכך אנו מתייחסים ברצינות הנדרשת לכל תיק ותיק הנקלט במשרדנו. בעת הצורך אנו משלבים בניהול התיקים את המומחים הטובים ביותר בתחומם כחלק מניהול ההליך המשפטי והכל לטובת קהל לקוחות המשרד. 


מידע נוסף בנושא הוצאת דיבה ולשון הרע ניתן למצוא ב - lawdesk מרכז מידע להוצאת דיבה ולשון הרע.






הוצאת דיבה ולשון הרע
כל הזכויות שמורות ©
צור קשר
שלח